FAQ
1.1. Kiedy będę mógł korzystać z serwisu ToBilet.pl jeśli zakładałem konto?
Korzystanie z serwisu jest możliwe bez zakładania konta lub bezpośrednio po założeniu konta – konto od razu staje się aktywne.
2. Jak zmienić adres e-mail podany przy założeniu konta?
Adres e-mail użyty do założenia konta nie może zostać zmieniony. Chcąc korzystać z nowego adresu, należy usunąć konto. W tym celu prosimy o kontakt mailowy: [email protected].
3. Zapomniałem/am hasła. Co mam zrobić?
W tej sytuacji należy wygenerować nowe hasło. W tym celu należy przejść do zakładki logowania i kliknąć w pole: „Nie pamiętasz hasła?”.
Następnie należy podać adres e-mail oraz przepisać kod z obrazka. Na podanego maila zostanie wysłana wiadomość z linkiem do zresetowania hasła.
4. Jak usunąć z systemu błędnie zakupiony bilet? Jak anulować transakcję?
Nie ma możliwości usunięcia błędnie zakupionych biletów. Bilety na stałe widnieją w zakładce „Twoje Bilety”. W kwestii zwrotu pieniędzy za niewykorzystane bilety online, należy mailowo złożyć prośbę na adres [email protected] lub zadzwonić pod numer 61 250 92 55. W treści prosimy podać dane osoby lub osób, dla których zostały kupione bilety, maile tych osób, numery transakcji/zamówienia, których dotyczy zwrot np. 0002123 oraz numer konta, na które zostaną zwrócone pieniądze, o ile zwrot jest zasadny. Nie ma możliwości uzyskania zwrotu środków za zakupione bilety, jeśli powód zwrotu leży po stronie kupującego (źle wybrana data wydarzenia, źle wybrany wariant biletu itp.). ToBilet.pl zwraca środki za zakupione i niewykorzystane bilety tylko w związku z nagłym odwołaniem, skróceniem i przełożeniem terminu targów lub wydarzenia z przyczyn niezależnych od ToBilet.pl. Prosimy o dokładne sprawdzanie informacji zawartych w podsumowaniu, przed dokonaniem płatności.
5. Kiedy pojawi się informacja o możliwości pobrania biletu?
Bilet generowany jest automatycznie po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie ToBilet.pl. Na podany podczas zakupu biletu adres e-mail przesyłana jest wiadomość, która zawiera plik PDF z zakupionymi biletami.
6. Jak zamówić fakturę?
Fakturę należy zamówić podczas procesu zakupu biletów zaznaczając: „Chcę otrzymać fakturę VAT”. Na podany podczas zakupu biletu adres e-mail przesyłana jest wiadomość, która zawiera plik PDF z zamówioną fakturą. Faktura jest wystawiona tylko i wyłącznie po otrzymaniu płatności przez ToBilet.pl. W razie potrzeby otrzymania faktury można również napisać mail na adres [email protected], w którym zawarte zostaną wszystkie niezbędne informacje.
7. Jak zamówić korektę faktury?
W razie potrzeby korekty faktury należy napisać mail na adres [email protected], w którym zawarte zostaną wszystkie niezbędne do korekty informacje.
8. Chcę zapłacić za bilet, ale nie przelewem internetowym, jak to zrobić?
Płatności w systemie realizuje operator płatności PAYu. Obsługiwane formy płatności to karty kredytowe, przelewy internetowe, przelew tradycyjny (funkcja przelew tradycyjny jest dostępna do jednego dnia roboczego przed wydarzeniem, ze względu na czas potrzebny na przekazanie przez bank kupującego środków do PAYu), BLIK, portfele elektroniczne. Po zaakceptowaniu przez użytkownika zakupionych biletów system przekierowuje do strony z płatnościami, gdzie należy wybrać stosowny wariant. Jeśli dany wariant nie jest dostępny oznacza to, że dany bank w danym dniu nie realizuje transakcji lub dany wariant został czasowo wyłączony (przelew tradycyjny).
9. Dlaczego nie mogę wydrukować biletu?
Taka sytuacja jest możliwa jedynie z dwóch powodów: brak dokonania płatności lub niezaksięgowania jej jeszcze na koncie ToBilet.pl (bilet generowany jest automatycznie po tym, gdy płatność zostanie zaksięgowana). W przypadku, gdy nie można pobrać biletu, pomimo otrzymania informacji od pośrednika płatności o zaksięgowaniu płatności, prosimy o kontakt mailowy na adres: [email protected].
10. Jak mogę usunąć konto w serwisie?
Konta nie można usunąć samodzielnie, prosimy o kontakt pod adresem: [email protected]
11. Czy muszę drukować bilet?
Zasadniczo nie ma takiej konieczności. Wystarczy okazać bilet na urządzeniu mobilnym. Bilet wyświetlony na ekranie urządzenia należy przyłożyć do czytnika. Natomiast wybrani organizatorzy wydarzeń mogą prosić o wydrukowanie biletu: informacji takich należy szukać na bilecie lub na stronach organizatora wydarzenia.
12. Czy muszę zakładać konto w serwisie, by zakupić bilet?
Nie trzeba zakładać konta w serwisie, by zakupić bilet. Należy wtedy po przeniesieniu na stronę logowania wybrać opcję zakupu „Bez rejestracji”.
13. Otrzymałem kod rabatowy. Jak z niego skorzystać?
Dystrybuowane kody zniżkowe umożliwiają rabatowanie konkretnego biletu lub wybranej transakcji. W momencie otrzymania kodu rabatowego otrzymują Państwo informację do czego upoważnia i w jaki sposób należy z niego skorzystać. Kod rabatowy można wpisać po przejściu do koszyka.
14. Czy bilety na wydarzenie mogą się skończyć?
Na wybrane wydarzenia ilość biletów jest ograniczona. Związane jest to ze specyfiką poszczególnych imprez (miejsca w pawilonach, trybuny, wydarzenie o charakterze imprezy masowej etc.). Ze względów bezpieczeństwa imitowane są także bilety uprawniające do wjazdu.
15. Jak zmienić dane osobowe na bilecie?
Przy niektórych wydarzeniach nie jest wymagane podanie danych osobowych, które będą wyświetlane na bilecie. W przypadku wydarzeń, gdzie należy wpisać dane osobowe na bilecie, informacje te podaje się podczas zakupu biletów. Nie ma możliwości zmiany danych na bilecie już po zakończeniu procesu. W przypadku wątpliwości co do tożsamości posiadacza biletu, ToBilet.pl oraz organizatorzy wydarzeń zastrzegają sobie możliwość niewpuszczenia takiej osoby na teren targów lub wydarzenia.
16. Od której godziny mogę wejść na wydarzenie?
Informacje o godzinach otwarcia wydarzenia znajdują się na stronach internetowych dedykowanych danemu wydarzeniu oraz na wybranych blankietach biletów. Prosimy o monitorowanie informacji na stronach, ponieważ organizator wydarzenia może zmienić godziny otwarcia ekspozycji lub trwania wydarzenia z przyczyn losowych lub ze względów bezpieczeństwa.
17. Jak mogę złożyć reklamację?
W przypadku chęci złożenia reklamacji należy napisać maila na skrzynkę [email protected]. W treści maila należy wskazać przyczynę reklamacji oraz podać dane znajdujące się na reklamowanym bilecie. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
18. Czy muszę akceptować regulamin?
Tak. Regulamin zawiera zarówno zasady korzystania ze sklepu internetowego, jak i regulamin zwiedzania wydarzenia. Świadomość i akceptacja tych zasad jest niezbędna do bezpiecznego i właściwie realizowanego uczestnictwa w wydarzeniach.
19. Przy wyborze płatności nie ma mojego banku. Co mogę zrobić?
Podmiotem pośredniczącym przy płatnościach w systemie jest PayU. Zakres świadczonych usług wyznaczają umowy podpisane między PayU, a wybranymi bankami.
20. Jak usunąć konto w systemie ? Jak odwołać przekazane zgody marketingowe?
Założenie konta w serwisie nie jest obowiązkowe, serwis umożliwia zakup biletu bez założenia konta. Ceny biletów wstępu są natomiast w niektórych przypadkach zróżnicowane i dla Użytkowników którzy nie założą konta ceny te mogą być wyższe w przypadku niektórych wydarzeń. Informacja ta jest widoczna w momencie wyboru typu biletu. Usunąć konto i odwołać udzielone zgody można poprzez przesłanie stosownej prośby na adres [email protected]. W celu szybszej identyfikacji prosimy o przesłanie prośby z adresu mailowego na który konto zostało założone.