Konferencja BOOK MARKETING 2020

Konferencje

06-03-2020 - 07-03-2020

Poznań

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Wybierz bilet

Strona wydarzenia: https://www.targiksiazki.pl

Organizator: Grupa MTP

Book Marketing czyli dwudniowe spotkanie z pisarzami, marketingowcami, prawnikami, sprzedawcami i naukowcami. Każdy z nich podzieli się wiedzą i odpowie na pytania na temat książek i czytelników w erze social mediów i big data. Prelegentami będą m.in. jedna z najbardziej poczytnych, polskich pisarek Katarzyna Bonda czy  Paweł Tkaczyk – autor książek o budowaniu marki, który współpracował z HBO, Sony czy Orange.

Konferencja Book Marketing 2020 rozpocznie się 6 marca (piątek) i potrwa do 7 marca (sobota). Prelekcje i dodatkowe warsztaty (zapisy mailowe) odbędą się w salach na piętrze pawilonu numer 7 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Uwaga! Na warsztaty w ramach Book Marketingu obowiązuje rezerwacja miejsc pod adresem bookmarketing@literacka.com.pl - napisz do nas maila z informacją, w którym warsztacie weźmiesz udział.

Konferencja Book Marketing zaoferuje również darmowe konsultacje. Pogotowie Marketingowe odbędzie się w 15-minutowych sesjach dedykowanych każdemu z Was! 

Wybierz bilet premium na konferencje i skorzystaj z darmowego parkingu oraz obiadu w restauracji Garden City – wszystko na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich! Dodatkowo bilet premium upoważni Cię do wejścia do VIP Roomu – to idealna okazja do nawiązania biznesowego kontaktu. Konferencja Book Marketing towarzyszy Poznańskim Targom Książki, które odbywają się w dniach 6-8 marca w pawilonach 7 i 8.

PROGRAM KONFERENCJI

Piątek – 06.03.2020
Prelekcje

11:00- 12:00 Pisz i sprzedawaj legalnie. Prelegent: Tomasz Palak
12:00-13:00 Budowanie społeczności wokół wydawnictwa, instytucji kultury, osoby. Prelegent: Paweł Tkaczyk
14:00-15:00 Homo sum, humani nihil a me alienum puto.  O trzech wymiarach ludzkiego marketingu. Prelegent: Tomasz Manikowski
15:00-16:00 Storytelling w biznesie - opowiadaj i stań się opowieścią, fascynuj słowem. Prelegent: Adam Pioch
16:00-17:00 Jak zwiększyć ruch na stronie i rozpoznawalność marki za pomocą content marketingu. Prelegent: Maciej Raczak

Piątek - 06.03.2020
Warsztaty – obowiązkowa rezerwacja miejsca na bookmarketing@literacka.com.pl

13:00-14:00 Ecommerce dla Wydawcy i Księgarza. Zabiegi zwiększające sprzedaż - od UX przez wsparcie sprzedaży działaniami prokonsumenckimi. Prelegent: Maciej Raczak

17:00-18:00 Budowanie i wspieranie marki za pomocą monitoringu Internetu. Prelegent: Mikołaj Winkiel z Brand 24

 

Sobota – 07.03.2020
Prelekcje

11:00-12:00 Jak tworzyć i promować książki w erze social mediów. Prelegent: Artur Kurasiński
12:00-13:00 Budowanie marki w oparciu o literaturę. Prelegent: Przemysław Staroń
14:00-15:30 Od pomysłu do zysku - proces wydawniczy, promocja i sprzedaż książki z punktu widzenia autora. Prelegentka: Katarzyna Bonda

Sobota – 07.03.2020
Warsztaty – obowiązkowa rezerwacja miejsca na bookmarketing@literacka.com.pl

13:00-14:00 Jak współpracować z influencerami? Trendy, strategie, metody. Prelegent: Wojciech Kardyś
15:30-16:30 Al jako narzędzie nowoczesnego procesu wydawniczego. Prelegent: Dr Krzysztof Sopyła