Ubezpieczenie biletu
Co mogę ubezpieczyć?
Często bilety na ulubionego wykonawcę czy ciekawe wydarzenie kupujemy z dużym wyprzedzeniem. Trudno przewidzieć czy jakieś zdarzenie nie popsuje nam planów i oprócz dobrej zabawy przepadną też wydane na bilety pieniądze. Od teraz przynajmniej o poniesione koszty nie musimy się martwić. ToBilet wspólnie z Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce proponuje ubezpieczenie zwrotu kosztu 100% ceny biletu w przypadku, gdy nie będziemy mogli wziąć w nim udziału. Okoliczności, w których zadziała ubezpieczenie biletu:
Nieszczęśliwy wypadek lub choroba (w tym COVID-19) |
Rabunek biletu lub dokumentów tożsamości |
Awaria bądź kradzież pojazdu |
Opóźnienia samolotu, pociągu lub autobusu |
Korki na drodze |
Wezwanie na policję lub do sądu |
To nie wszystkie zdarzenia, jakie są objęte ochroną. Szczegółowe informacje odnośnie zakresu ubezpieczenia oraz ograniczeń odpowiedzialności ubezpieczyciela znajdują się w Ogólnych warunkach ubezpieczenia i Dokumencie zawierającym informacje o produkcie.
Od czego zależy koszt ubezpieczenia?
Koszt ubezpieczenia zależy od wartości biletu na wydarzenie, który chcemy ubezpieczyć.
Na koszt ubezpieczenia biletu nie wpływają: okres ubezpieczenia (okres od zakupu biletu na wydarzenie do czasu, kiedy wydarzenie ma się odbyć), ani miejsce wydarzenia (kraj lub zagranica).
Co muszę zrobić, aby ubezpieczyć bilety?
Ubezpieczenie biletów dostępne jest dla każdego klienta dokonującego zakupu biletu na stronie ToBilet.pl.
Podczas zakupu biletu pojawia się możliwość dodania ubezpieczenia biletu oraz jego cena. Wyrażenie zgody w procesie zakupu oznacza zawarcie umowy ubezpieczenia.
Aby ubezpieczyć bilet należy:
1
Zaznaczyć „Tak” aby dodać ubezpieczenie do swojego zakupu (to jeszcze nie jest zawarcie umowy ubezpieczenia) |
2
Sprawdzić czy należy się do grupy osób, do których skierowane jest ubezpieczenie. |
3
Zapoznać się z Ogólnymi warunkami ubezpieczenia i Kartą produktu (dokumenty dostępne poniżej) |
4
Potwierdzić oświadczenia i wolę zakupu ubezpieczenia podając swoją datę urodzenia i klikając przycisk „Potwierdzam” – ubezpieczenie zostanie dodane do koszyka. |
5
Dokonać płatności za bilety oraz ubezpieczenie. Polisa i pozostałe dokumenty wysłane są na adres mailowy wskazany przy zakupie biletów. I gotowe! |
Jak zgłosić roszczenie do ubezpieczyciela, jeśli z określonych przyczyn nie mogę wziąć udziału w wydarzeniu?
Niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu 7 dni od zdarzenia uniemożliwiającego udział w wydarzeniu, należy zawiadomić ubezpieczyciela:
- postępując zgodnie z zaleceniami określonymi na stronie colonnade.pl/zglos-szkode w zakładce Klient indywidualny/Ubezpieczenie kosztów biletów,
- przesyłając zgłoszenie pocztą elektroniczną na adres: [email protected] lub
- przesyłając zgłoszenie pocztą tradycyjną na adres: Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce Dział Likwidacji Szkód, ul. Prosta 67, 00-838 Warszawa
Pamiętaj, żeby do zgłoszenia załączyć skan polisy bądź jej numer, bilet lub karnet, który nie został wykorzystany oraz dowód zakupu bilety lub karnetu.
Szczegółowe informacje dotyczące zgłoszenia szkody oraz wymaganych dokumentów są dostępne pod poniższym linkiem: www.colonnade.pl/zglos-szkode . Dodatkowo informacje na temat statusu szkody i procesu likwidacji możesz uzyskać telefonicznie pod numerem tel. +48 22 276 26 00 lub drogą mailową, wysyłając zapytanie na adres: [email protected]
Najczęściej zadawane pytania
Czy muszę mieć zaświadczenie lekarskie w przypadku choroby?
Za ile biletów mogę otrzymać świadczenie?
Co się stanie jak organizator przesunie termin wydarzenia?
Czy mogę ubezpieczyć bilety kupowane dla innej osoby?
Jakie dokumenty potwierdzające zdarzenie są potrzebne w przypadku zgłoszenia roszczenia?
Ważne informacje i dokumenty:
Ogólne warunki ubezpieczenia |
Dokument zawierający informacje o produkcie (karta produktu) |
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dot. wykonywania czynności agencyjnych |
Informacja o dystrybutorze |