FAQ

1. Jak pobrać fakturę? Jeżeli posiadasz konto w systemie ToBilet.pl to, po zalogowaniu się do systemu, możesz pobrać fakturę z zakładki „Twoje Bilety”. Nad biletem znajduje się niebieski pasek, a na nim obok ikonki drukarki znajduje się ikonka pliku PDF - tam można pobrać fakturę.

Jeżeli nie posiadasz konta w naszym systemie i dokonałeś zakupu biletu jako anonimowy klient, to bilet został wysłany tylko i wyłącznie mailowo na adres wskazany podczas składania zamówienia.  W treści tej wiadomości znajduje się link do zakładki "Szczegóły zamówienia" -  po kliknięciu w link procedura jest taka sama jak ta opisana powyżej. Wybierasz na niebieskim pasku ikonkę pliku PDF – wtedy pojawi się faktura. Fakturę można pobrać z zakładki „Twoje Bilety”.

Faktura jest dostępna do pobrania tylko i wyłącznie w momencie, jeżeli przy zakupie biletu została wybrana opcja chce otrzymać fakturę!

 Jeśli faktura nie została zamówiona przy zakupie biletu, można ją zamówić  - patrz punkt Jak zamówić fakturę ?

2. Kiedy otrzymam akredytację / kiedy będę mógł korzystać z serwisu tobilet.pl jeśli zakładałem konto ?

Korzystanie z serwisu jest możliwe bez zakładania konta lub bezpośrednio po założeniu konta i aktywacji konta poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany na adres e-mail podany podczas zakładania konta.

3. Nie dostałem/am linku aktywującego konto, co mam zrobić?

Link aktywacyjny jest automatycznie generowany przez nasz serwis i z tego powodu, w niektórych przypadkach może zostać zakwalifikowany jako spam / niechciana poczta. Dlatego prosimy sprawdzić czy e-mail z linkiem aktywacyjnym nie trafił do kosza / antyspamu, folderu inne (w przypadku korzystania z poczty elektronicznej w serwisie WP/o2), folderu Oferty (w serwisie GMAIL) lub innego z folderów skonfigurowanych dla swojej skrzynki poczty elektronicznej.

Jeśli po sprawdzeniu wszystkich folderów link nie zostanie odnaleziony należy wybrać opcję „nie dostałem linku aktywacyjnego”, która znajduje się przy okienku przeznaczonym do logowania. W przypadku nieskuteczności wszystkich powyższych działań, prosimy o kontakt pod adresem: info@tobilet.pl

4. Jak zmienić adres e-mail podany przy założeniu konta?

Adres e-mail użyty do założenia konta nie może zostać zmieniony. Chcąc korzystać z nowego adresu, należy usunąć konto. W tym celu prosimy o kontakt mailowy: info@tobilet.pl

5. Zapomniałem/am hasła. Co mam zrobić?

W tej sytuacji należy wygenerować nowe hasło. W tym celu należy zalogować się na swoje konto, a następnie przejść do zakładki „Twój Profil”. Dalej należy postępować zgodnie w procedurą wyświetlającą się na ekranie.

6. Jak usunąć z systemu błędnie zakupiony bilet? Jak anulować transakcję?

Nie ma możliwości usunięcia błędnie zakupionych biletów. Bilety na stałe widnieją w zakładce „Twoje Bilety”. W kwestii zwrotu pieniędzy za niewykorzystany bilety online, należy mailowo złożyć prośbę na adres info@tobilet.pl lub zadzwonić pod numer 61 250 92 55. W treści należy prosimy podać dane osoby lub osób, dla których zostały kupione bilety, maile tych osób, numery transakcji / zamówienia, których dotyczy zwrot np. 0002123 oraz numer konta, na które zostaną zwrócone pieniądze, o ile zwrot jest zasadny.

Nie ma możliwości uzyskania zwrotu środków za zakupione bilety, jeśli powód zwrotu leży po stronie kupującego ( źle wybrana data wydarzenia, źle wybrany wariant biletu itp.). MTP zwracają środki za zakupione i niewykorzystane bilety tylko w związku z nagłym odwołaniem, skróceniem i przełożeniem terminu targów lub wydarzenia z przyczyn niezależnych od MTP.

Prosimy o dokładne sprawdzanie informacji zawartych w podsumowaniu, przed dokonaniem płatności.

7. Kiedy pojawi się informacja o możliwości pobrania biletu?

Bilet generowany jest automatycznie po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie MTP. Na podany podczas zakupu biletu adres e-mail przesyłana jest wiadomości, która zawiera link do biletu, w przypadku kiedy zakup był dokonany bez zakładania konta. Dla osób, które zakupiły bilet poprzez założenie konta, bilety są do pobrania w zakładce „Twoje Bilety”.

8. Jak zamówić fakturę?

Fakturę należy zamówić podczas procesu zakupu biletu.  Na podany podczas zakupu biletu adres e-mail przesyłana jest wiadomości, która zawiera link do faktury, w przypadku kiedy zakup był dokonany bez zakładania konta. Dla osób, które zakupiły bilet poprzez założenie konta, faktury są do pobrania w zakładce „Twoje Bilety”.

O fakturę, duplikat faktury lub korektę można poprosić także po zakupie biletu wysyłając maila na adres info@tobilet.pl, podając w treści maila dane potrzebne do wystawienia faktury: nazwa firmy, adres, NIP ( dla polskich podmiotów). Faktura zostanie przesłana mailem na wskazany adres e-mail.

Faktura jest wystawiona tylko i wyłącznie po otrzymaniu płatności przez MTP.

9. Jak zamówić korektę faktury?

W razie potrzeby korekty faktury należy napisać mail na adres info@tobilet.pl, w którym zawarte zostaną wszystkie niezbędne do korekty informacje.

10.Chcę zapłacić za bilet, ale nie przelewem internetowym, jak to zrobić?

Płatności w systemie realizuje operator płatności PAYu. Obsługiwane formy płatności to karty kredytowe, przelewy internetowe, przelew tradycyjny ( funkcja przelew tradycyjny jest dostępna do jednego dnia roboczego przed wydarzeniem, ze względu na czas potrzebny na przekazanie przez bank kupującego środków do PAYu), BLIK, portfele elektroniczne. Po zaakceptowaniu przez użytkownika zakupionych biletów system przekierowuje do strony z płatnościami, gdzie należy wybrać stosowny wariant. Jeśli dany wariant nie jest dostępny oznacza to, że dany bank w danym dniu nie realizuje transakcji lub dany wariant został czasowo wyłączony (przelew tradycyjny). Bilet można zakupić na miejscu, w kasach, jeśli jest wolna pula biletów.

11. Dlaczego nie mogę wydrukować biletu?

Taka sytuacja jest możliwa jedynie z dwóch powodów: brak dokonania platności lub niezaksięgowania jej jeszcze na koncie ToBilet.pl (bilet generowany jest automatycznie po tym, gdy płatność zostanie zaksięgowana).

12. Jak mogę usunąć konto w serwisie ?

Konta nie można usunąć samodzielnie, prosimy o kontakt pod adresem: info@tobilet.pl

13. Dlaczego po odwiedzeniu wydarzenia i wyjściu z terenu ekspozycji mój bilet nie działa?

Zaproszenia i bilety wstępu mają wyraźny nadruk z informacją, że są to dokumenty jednorazowego wstępu. Upoważniają do jednego wejścia i jednego wyjścia na/z terenu wydarzenia.

14. Czy muszę drukować bilet?

Zasadniczo nie ma takiej konieczności. Wystarczy okazać bilet na urządzeniu mobilnym. Bilet wyświetlony na ekranie urządzenia należy przyłożyć do czytnika.

Natomiast wybrani organizatorzy wydarzeń mogą prosić o wydrukowanie biletu, informacji takich należy szukać na bilecie lub na stronach organizatora wydarzenia.

15. Czy muszę zakładać konto w serwisie, by zakupić bilet?

Nie trzeba zakładać konta w serwisie, by zakupić bilet (także przez serwis). Trzeba jednak mieć na uwadze, że to założenie konta może upoważnia do zniżek. Bez założenia konta bilet kupić można po cenie regularnej.

16. Otrzymałem kod rabatowy. Jak z niego skorzystać?

Dystrybuowane kody zniżkowe umożliwiają rabatowanie konkretnego biletu lub wybranej transakcji. W momencie otrzymania kodu rabatowego otrzymują Państwo informację do czego upoważnia i w jaki sposób należy z niego skorzystać.

17. Czy bilety na wydarzenie mogą się skończyć?

Na wybrane wydarzenia ilość biletów jest ograniczona. Związane jest to ze specyfiką poszczególnych imprez (miejsca w pawilonach, trybuny, wydarzenie o charakterze imprezy masowej etc.). Ze względów bezpieczeństwa imitowane są także bilety uprawniające do wjazdu.

18. Jak zmienić dane osobowe na bilecie?

Widniejące na bilecie dane wskazuje się podczas zakupu. Nie ma możliwości zmiany danych na bilecie już po zakończeniu procesu. W przypadku wątpliwości co do tożsamości posiadacza biletu, MTP zastrzega sobie możliwość niewpuszczenia takiej osoby na teren targów.

19. Od której godziny mogę wejść na wydarzenie?

Informacje o godzinach otwarcia wydarzenia znajdują się na stronach internetowych  dedykowanych danemu wydarzeniu oraz na wybranych blankietach biletów. Prosimy o monitorowanie informacji na stronach, ponieważ organizator wydarzenia może zmienić godziny otwarcia ekspozycji z przyczyn losowych lub ze względów bezpieczeństwa. Kasy biletowe otwarte są zazwyczaj 30 min. przed rozpoczęciem wydarzenia.

20. Jak mogę złożyć reklamację?

W przypadku chęci złożenia reklamacji należy napisać mail na skrzynkę reklamacje@tobilet.pl W treści maila należy wskazać przyczynę reklamacji oraz podać dane znajdujące się na reklamowanym bilecie. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.

21. Czy muszę akceptować regulamin?

Tak. Regulamin zawiera zarówno zasady korzystania ze sklepu internetowego, jak i regulamin zwiedzania wydarzenia. Świadomość i akceptacja tych zasad jest niezbędna do bezpiecznego i właściwie realizowanego uczestnictwa w targach.

22. Przy wyborze płatności nie ma mojego banku. Co mogę zrobić?

Podmiotem pośredniczącym przy płatnościach w systemie jest PayU. Zakres świadczonych usług wyznaczają umowy podpisane między PayU, a wybranymi bankami.

23. Kim jest profesjonalista, który jest uprawniony do założenia konta?

Do rejestracji jako Profesjonalni Zwiedzający są uprawnione osoby reprezentujące albo występujące w inny sposób w imieniu osób prawnych lub jednostek organizacyjnych, a także osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, zarobkową lub zawodową. Do rejestracji nie są uprawione osoby występujące prywatnie, bez związku z działalnością, gospodarczą, zarobkową lub zawodową.

24. Czy mogę zarejestrować się na portalu, jeśli moja firma ma zawieszoną działalność?

Nie. Jedynie aktywne firmy.

25. Nie posiadam numeru NIP firmy. Czy mogę użyć numeru REGON przy rejestracji?

Każda firma ma NIP, można go sprawdzić np. w internecie.

26. W jaki sposób będzie weryfikowane czy jestem profesjonalistą, skoro mogę dodać do koszyka bilet dla profesjonalisty?

Bilety przeznaczone dla profesjonalistów weryfikowane są do 48h po zakupie. W przypadku, gdy podmiot, który zakupił taki bilet nie jest związany z branżą/nie spełnia innych wymogów – bilet zostaje unieważniony.

27. Jak usunąć konto w systemie ? Jak odwołać przekazane zgody marketingowe?

Założenie konta w serwisie nie jest obowiązkowe, serwis umożliwia zakup biletu bez założenia konta. Ceny biletów wstępu są natomiast zróżnicowane i dla Użytkowników którzy nie założą konta ceny te są wyższe. Informacja ta jest widoczna w momencie wyboru typu biletu. Usunąć konto i odwołać udzielone zgody można poprzez przesłanie stosownej prośby na adres info@tobilet.pl. W celu szybszej identyfikacji prosimy o przesłanie prośby z adresu mailowego na który konto zostało założone.